2 comentarii

Si am mai primit o leapsa

De data asta de la noul meu blogger preferat, Adriana.

1)Luați cartea cea mai apropiată,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea.

Imi pare rau da cartea asta n-are pagina 18. Adica ar fi o pagina goala intre prefata si primul capitol. :))

2)Fără să verificați,cât e ora?

15:00

3)Verificați!

15:35 :D

4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?

Cu grija.

5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?

Youtube.

6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?

Absolut nimic.

7)Ce ați visat ieri noapte?

Ori conduceam, ori eram pe o plaja. De o saptamana tot asa o tin.

8)Când ați râs ultima oară?

Acum cateva minute.

9)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?

O plasma care da caldura. Inca nu m-am prins cum ii zice, da arata ca un tv.

10)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?

Un Iphone. :D

11)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?

Mi se pare ca She’s The One. Da nu l-am vazut pana la capat.

12)Ați văzut ceva neobișnuit azi?

Mainile unei femei care mi-a cerut 100lei pentru ceva operatie.

13)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.

Mi-am luat permisul de conducere.

14)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?

Nu mai stiu.

2 comments on “Si am mai primit o leapsa

  1. Măcar spui ce carte e? :)

  2. E Jurnalul lui Mihail Sebastian. Tot cu el ma „distrez” de ceva vreme. :)

Lasă un răspuns

