2 comentarii

Am primit o leapsa

Si am putin liber, asa ca voi raspunde.

Sunt berbec. :D

Aş vrea sa nu ma mai racesc anul acesta.

Păstrez amintiri de tot felul.

Mi-aş dori sa fiu blonda si sa-mi stea bine.

Nu îmi place mancarea condimentata.

Îmi place sa trec pe rosu.

Nu sunt suficient de sociabila.

Dansez cand ma simt bine.

Cânt cand imi plac versurile.

Niciodată n-am fumat.

Rar port tocuri.

Plâng cand imi pare rau.

Sunt confuza cand nu stiu ce sa aleg.

Am nevoie de o husa pentru telefon.

Ar fi trebuit sa…nu stiu. 

Aş putea sa citesc si sa dorm.

(Primita de la Florin Rusanu@Talent Irosit; merge la orice care ar vrea sa raspunda)

2 comments on “Am primit o leapsa

  1. Mulţam de răspuns! Da’ mai departe nu dai? :D

  2. Hm… Sa fie pentru toti si toate. :)

Lasă un răspuns

