6 comentarii

5 sfaturi atunci cand mergi la sala

Sportiva de performanta timp de multi ani, am stiut mereu ca machiajul si accesoriile n-au nimic in comun cu antrenamentele. Incheindu-mi cariera cu pricina, m-am mutat in salile de aerobic si tae-bo, fara insa sa uit regula. Cum schimbarea s-a produs de ceva timp, am avut ocazia sa intalnesc tot felul de fenomene, si ma simt in masura sa dau cateva sfaturi.

  1. In primul rand, mergi la sala, si nu la club. Machiajul ala strident eu zic ca nu trebuie sa-l porti niciodata, dar daca totusi o faci, cel putin il lasi acasa sau in vestiar daca vii de prin alte parti. Exista servetele demachiante ideale pentru astfel de situatii, care te scutesc de usturimea din ochi cand sudoarea iti face rimelul sa curga.
  2. Mai departe, e vorba de tinuta. Fie ca ai pieptul mic, daca il ai mai voluminos cu atat mai mult, porti o bustiera serioasa si nu sutien. Nu vrea nimeni sa-ti vada comoarele sarind ca niste mingi de baschet, sau pe afara daca esti inspirata sa-ti mai iei si ceva decoltat.
  3. Cele mai multe sali au ceas de perete, nu trebuie sa vii tu cu el de acasa. Si chiar daca n-ar avea, iti promit (in masura in care nu esti senila) ca vei sti cand s-a terminat ora.
  4. Apoi, nu uita sa-ti dai inele jos inainte de a intra in sala. De la efort ti se vor umfla degetele si se vor strangula.
  5. Iar in cele din urma, e mai mult decat recomandat sa folosesti un deodorant inainte de toata nebunia asta. Nimeni nu-si vrea nasul mutat din loc de mireasma glandelor tale sudoripare.

Acestea fiind spune, sper ca v-am fost de ajutor, si n-am ofensat pe nimeni. Pana imi vin alte idei, spor la miscare!

6 comments on “5 sfaturi atunci cand mergi la sala

  1. Tae-Bo? Ai ganduri mari cu cineva?
    Ai uitat de colanti foarte stramti! :D

  2. Nu, n-am planuri, but then again, nu se stie niciodata. :))
    Si da, ai dreptate cu colantii, cu atat mai mult daca sunt si transparenti (cum mi s-a intamplat sa vad).

  3. Incerc sa vizualizez asta, dar reactia finala depinde total de ce anume era in ei =)

  4. „Cele mai multe sali au ceas de perete, nu trebuie sa vii tu cu el de acasa. Si chiar daca n-ar avea, iti promit (in masura in care nu esti senila) ca vei sti cand s-a terminat ora.”
    Vezi ca sunt ceasuri care nu arata doar ora. + Sunt oameni care isi calculeaza la secunda pauzele intre serii asa ca un ceas de mana vine foarte bine.
    Ce sport ai practicat ?

  5. Uite o neintelegere. Cand se pronunta cuvantul sala oamenii fug direct si iremediabil cu gandul la sala de fitness. Dar conform parerii mele, tot la sala mergi si pentru orele de aerobic si tae-bo (am specificat ca despre astfel de activitati vorbesc). In contextul dat de tine, in care lucrezi individual la aparate, prea bine sa ai un ceas, insa la orele cu instructor, acesta nu-si prea are rostul.

    Am facut gimnastica sportiva, iar mai apoi gimnastica aerobica. Diferenta e mare, cea de-a doua insa, nebucurandu-se de mediatizarea celei dintai. :)

  6. Eu m-am gandit la sportul meu :)
    Multumesc pentru raspuns.

Lasă un răspuns

