3 comentarii

Let me introduce you to Brandon Flowers

Mari fani The Killers il recunosc pe Flowers ca fiind solistul trupei. Eu n-am facut-o, desi de ani de zile playlist-urile mi-au fost invadate cu muzica lor. Motivul pentru vreau sa mentionez albumul solo a lui Flowers (lansat anul trecut in septembrie), il reprezinta versurile , pe care le-am apreciat in toti acesti ani in melodiile celor de la The Killers. Cu ocazia asta, am si aflat ca in cea mai mare parte cantecele sunt scrise de Flowers, un motiv in plus sa ridic omul in slavi.

Asadar si prin urmare, preferatele mele de pe albumul „Flamingo”.

3 comments on “Let me introduce you to Brandon Flowers

  1. Pe mine m-a cucerit Crossfire. Cred că am ascultat-o în continuu când a apărut…

  2. interesante mel

  3. dragut tip,n-am cz

Lasă un răspuns

