Lasă un comentariu

Universitatea din Viena

Ultima data cand am fost in Viena am facut turul universitatii. Veche de cand lumea, adica de prin 1300 si ceva (deschisa doar din 1884) , este printre cele mai mari universitati din Europa centrala. Ce se vede prin pozele facute de mine e sediul principal al universiatii, o cladire de un mare prestigiu istoric. Personal, in afara de sala festiva, biblioteca si curtea care e primitoare, nu am fost chiar impresionata. Combinatia dintre nou si vechi, nu pot sa spun ca nu e  interesanta, insa nu am gasit-o spectaculosa. Totusi, pentru acele sali si elemente care mi-au taiat rasuflarea nu pot sa contest prestigiul cladirii. Plus ca sutele de ani pe care le poarta in spate destanuie o multime de evenimente si „povesti” care ii dau un anumit farmec.

exteriorul

statuia imparatului Franz Joseph, imparat al Austriei

hol

sala de clasa

curtea interioara

Mai multe poze de la Uni Wien aici.

Lasă un răspuns

