2 comentarii

I’ve been gone, but now I’m back

A trecut atata timp incat ma simt o straina pe paginile novanity-ului. Nu stiu daca s-a schimbat ceva in mine, daca am alte sentimente sau idei vis-a-vis de scrierea acestului blog, dar e clar ca ceva e diferit. Dar cum n-am de gand sa renunt la ceea ce vreau sa fie cea mai lunga ambitie a mea, pun totul pe seama dezobisnuirii si o iau usor.

Plecata fiind, am adunat cateva materiale care imi vor fi suport pentru urmatoarele saptamani, astfel incat n-am altceva de facut decat sa ma pun pe treaba.

P.S. Multumesc celor care au trecut pe aici, cu atat mai mult celor care au revenit in tot acest timp.

2 comments on “I’ve been gone, but now I’m back

  1. welcome back

Lasă un răspuns

