6 comentarii

Avem youtuberi romani

Cautasem de ceva vreme, mai mult din curiozitate decat altceva, youtuberi romani cu video-uri in romana. Sa nu zic peste cate tentative penibile am dat…

Dar astazi, in sfarsit, pot sa prezint pe cineva caruia merita sa-i acorzi atentie. Eu mentionez ca are doar 14 ani (!!!) si va las sa aflati mai multe din video-ul sau introductiv aici.

P.S. Astept si alte recomandari.

Later Edit: DozadeHas sau RWJ de Romania. E un every Friday must watch.

 

 

6 comments on “Avem youtuberi romani

  1. mi se pare putin ciudat tipu :))

  2. Ba mie imi pare ok. Si original. Se vede ca nu e dornit sa impresioneze :)

  3. […] stiu in ce masura am dat de inteles prin postul asta ca sunt un youtube fan, dar profit de ocazia aceasta ca sa spun acest lucru. Urmaresc cateva […]

  4. Doza de Has e geniala, as recomanda-o oricui ;)

Lasă un răspuns

