5 comentarii

Bibione, Italia

A trecut o luna de cand am fost pe malul Adriaticii in Bibione, dar inca pot sa postez cateva poze fara sa fie off-topic. Nu am foarte multe comentarii de facut, cu exceptia faptului ca statiunea e plina de familii tinere cu copii mici, tineretul fiind in minoritate. Plaja si marea sunt superbe, exista multe posibilitati de petrecere a timpului liber intr-un mod activ, gen serviciu de inchiriere biciclete de toate felurile (si pistele sunt piste), sporturi maritime si de plaja etc.

In continuare las pozele sa vorbeasca.

5 comments on “Bibione, Italia

  1. Nu prea înţeleg ce e în ultima poză.
    Sejur plăcut în continuare!

  2. Frumoase pozele! numai de bine am auzit despre Bibioane! se cere vizitata

  3. Foarte misto locul.. nu pare aglomerat deloc. O fi vremea de vina?

  4. […] materie de calatorii, am ajuns a doua oara in Italia (Bibione + Venetia) si intr-o tara pe care n-o mai vizitasem, Cehia (Praga). Pe teritoriul Romaniei nu m-am […]

Lasă un răspuns

