4 comentarii

Venetia, Italia

Dupa opt zile petrecute pe plaja din Bibione (va aprea si asta la un moment dat), in ultima zi a lunii iunie am vizitat Venetia. Initial sub un cer innorat, dar prietenos am plecat de la gara pe traseul marcat atat pe harta, cat si efectiv in oras spre Piazza San Marco.  Pod dupa pod, stradute incredibil de inguste, lipsa masinilor, arhitectura extraordinara, gondole, puhoi de turisti, magazin dupa magazin, murano dupa murano (bleacs!), pizzerii, ice salon-uri, (si chiar si-un billa pe undeva) toate astea ar caracteriza Venezia pe scurt. Iar pe lung ar fi fermecator de frumos, deranjant de aglomerat, obositor (totusi minunat si aproape unic) de parcurs si cu siguranta memorabil. De mentionat ar fi ca daca ajungi acolo si iti propui sa vizitezi tot ce e de vizitat, ai nevoie de minim 2 zile. Plus ca se mai intampla cateva lucruri aiurea: 1. toaletele publice te taxeaza cu 1.50 euro, 2. in San Marco preturile sunt exorbitante si  3. poti sa mananci cea mai oribila mancare din viata ta in unul dintre cele mai scumpe restaurante. Asa ca daca e sa dau un sfat, a fi sa faci un pic de google search inainte, macar in legatura cu safe/great places unde sa mananci.

Acestea fiind spuse, Venetia ramasa nevizitata cu ocazia primei mele vizite in Italia, a primit un „check” la coada, aceeasi tara trebuind sa ma mai primeasca inca o data, intruncat eu n-am sa mor fara sa vad Roma.  :)


4 comments on “Venetia, Italia

  1. Frumoase pozele.
    Bine că ai făcut atenționări la prețuri. :D
    Cineva mi-a spus că miroase și teribil de urât apa pe acolo.

  2. […] materie de calatorii, am ajuns a doua oara in Italia (Bibione + Venetia) si intr-o tara pe care n-o mai vizitasem, Cehia (Praga). Pe teritoriul Romaniei nu m-am plimbat […]

  3. […] prima mea vizită în Veneția am scris pe varianta wordpress a blogului meu; asta se întâmpla în 2011. Atunci nu am vizitat […]

Lasă un răspuns

