Lasă un comentariu

Artistico-nedefinit

Gandesc in van si imi tin ochii deschis pe baza aceleasi ratiuni.

Mi s-a urat si mie de posturi extra mega emo-tionale in care ti se face sila de autor, stii?

Nu stii.

Esti un fum de iarba, tu fumule. Mirosi intr-un fel si imi imbeti mintea cu imagini ____ (loc liber pentru un epitet care nu s-a inventat inca).

Imi vine in cap verbul a delira. Nu stiam initial unde il auzisem, acum mi-am amintit. Era prima si – oare pana cand? – ultima seara.

P.S Ar fi cazul sa ma surprinzi din nou, caci incep sa-mi pierd rabdarea si viata.

P.S 2 Daca iti scriu aici si tu nu ma citesti, oare ma auzi?

Lasă un răspuns

