2 comentarii

Stiai ca…

…sa nu dormi destul e aproape la fel de rau ca atunci cand dormi prea mult? De fapt, cred ca prima situatie e mai neplacuta decat a doua, insa ideea e ca in ambele te simti aiurea.

E ciudat sa te simti obosit de la dormit excesiv, dar se poate, eu trec prin asa ceva. Dar si mai ciudat, daca stau acum sa ma gandesc, e ca am ajuns sa pot dormi chiar si atunci cand nu mi-e somn. Asta nu mi se intampla.

Ideea e ca am incercat de ceva timp sa-mi gasesc intervalul sau cel putin numarul de ore de somn care sa ma tina in perfect shape all day long, insa fara rezultat. In principiu cred ca e mai mult vorba de obisnuinta, aka faza aia cu „ceasul intern”.

Tu ce crezi/stii?

2 comments on “Stiai ca…

  1. Eu cred că e vorba de obișnuință.
    Organismul e făcut să învețe un anumit ritm și să îl respecte.
    După ce stabilești un program de somn, adică aproximativ o oră la care să te trezești sau să te culci mereu, experimentezi în plus sau în minus pe partea cealaltă până la echilibru.

    Somnul în exces e dăunător și la metabolism din câte am citit.

  2. Da și eu zic că e obișnuința. Fiecare organism reacționează altfel, la un moment dat va trebui să-ți găsești echilibrul a.î. corpul tău să se simtă bine cu orele de somn aferente :-)

Lasă un răspuns

