1 comentariu

Blessed now and forever

In ultimele doua luni de zile am invatat sa observ si sa nu las fapte si evenimente sa treaca pe langa mine ca si cum n-ar avea insemnatate. Am trait si am observat atent aproape ca un spectator la ceea ce era aparent viata mea in desfasurare, ca sa ajung in seara asta sa-mi dau seama ca de fapt era plot-ul unei povesti pe care vroiam de mult s-o scriu, dar n-am avut pana acum ocazia.

Stiam de ceva timp ca ceva bun avea sa mi se intample, si nu cred ca inca mi s-a intamplat. Cert e ca am avut parte de niste lucruri fantastice. Atatea semne si intamplari care s-au precedat ca in final eu sa am o imagine clara a povestii pe care trebuie s-o scriu.

Cum nu pot duce mai multa lumina in cele de mai sus, spun urmatoarele. Fiecare intrebare isi are raspuns daca stii unde sa cauti. De cele mai multe ori e chiar in tine, dar pentru asta trebuie sa nu fi lasat lucruri si detalii sa-ti scape. Orice instinct sau asa zisa coincidenta ascunde un mesaj. Invata sa observi chiar daca  acele lucruri par sa nu aiba nicio substanta astfel incat la momentul potrivit sa ti se astearna in fata adevarul.

Iar povestea mea a inceput cu versurile unui cantec: „I’m having trouble breathing, you’re sitting on my chest

One comment on “Blessed now and forever

Lasă un răspuns

