6 comentarii

Hallo Wien! [mai 2011] – Take a walk with me

Asadar, a venit si randul postului greenish-blueish in care postez poze din plimbarile mele (aproape) fara sfarsit din Viena. Primele sunt din Schonbrunn, iar ultimele doua de la Dunare. Asa insorite cum le vedeti mi-au fost toate zilele. Surprinsa primavara in acest oras pe care il frecventez pertinent, urmeaza sa-i mai fac o vizita in mai putin de doua luni. Pana atunci, fara alte posturi in aceasta sectiune.

6 comments on “Hallo Wien! [mai 2011] – Take a walk with me

  1. […] Take a walk with me (via Novanity) Asadar, a venit si randul postului greenish-blueish in care postez poze din plimbarile mele (aproape) fara sfarsit din Viena. Primele sunt din Schonbrunn, iar ultimele doua de la Dunare. Asa insorite cum le vedeti mi-au fost toate zilele. Surprinsa primavara in acest oras pe care il frecventez pertinent, urmeaza sa-i mai fac o vizita in mai putin de doua luni. Pana atunci, fara alte posturi in aceasta sectiune. … Read More […]

  2. Clar, Viena arata mult mai bine primavara-vara, cand e totul verde si insorit :). Eu am fost acolo revelionul trecut si chiar daca luminitele au fost de vis, peisajul gri m-a cam descurajat.

    • Uite ca pe asta n-am facut-o niciodata: n-am fost de revelion acolo. La ce te referi prin „peisajul gri”?

      • Fiind iarna, lipsea vegetatia, iar cladirile pareau cam triste si peisajul golas. Mai ales la Belvedere. Poate e si din cauza lipsei soarelui si a luminii.
        Pe langa Dunare am vazut doar zone industriale, care sunt gri by default, ma asteptam la o faleza, un parc mai bine amenajat. Sau… l-am ratat eu?

      • Zona de la Belvedere e intradevar mai stearsa, dar asta pentru ca e spre periferia orasului. Si la Dunare la fel, e zona corporate, dar vara e foarte frumos. In schimb, daca ma raportez la oras ca intreg si il compar cu orasele romanesti, culoarea gri le-as atribui-o cu siguranta celor din urma.

  3. Well, pana la urma depinde de preferintele fiecaruia :). Asta a fost experienta mea

Lasă un răspuns

