Lasă un comentariu

Don Quijote @Wiener Staatsoper

Ultima bucurie a vacantei mele a fost piesa de balet Don Quijote desfasurata in sala Operei de Stat, evident din Viena, unde am pasit cu aceasta ocazie pentru prima oara.  Povestea nu mi-a placut la fel de mult ca experienta mea anterioara de acest gen (Spargatorul de nuci), insa muzica live, costumele extrem de frumoase si multititudinea de dansatori si coregrafii au fost extraordinare.

Din pacate poze care sa-mi apartina nu am, asa ca postez cateva de pe siteul oficial al operei.

Lasă un răspuns

