Lasă un comentariu

Untitled

Hai sa invatam sa dansam. Luam cateva cursuri, ne distram la inceput calcandu-ne pe picioare, dar apoi altfel ne-om savura seriile de vara. Stii ca sunt cluburile alea doua in centru unde marti si vineri se danseaza ba salsa, ba tango. Cred ca ne-am descurca chiar bine, plus ca ar fi ceva nou. Sa nu-ti mai spun ca asa apuc sa port si eu rochita aia inflorata pe care o tin de doi ani in sifonier si o pun pe mine doar cand nu-i nimeni acasa.

Hmm, nu. Gata cu fictiunea, gata cu fanteziile, sa devenim reali, concreti, mai urati si mai acri. Sunt la Viena, si Dumnezeu ma iubeste. E o vreme de mi-as putea dori sa nu se mai schimbe niciodata, flori de liliac impanzesc orasul si te-mbata, si nici nu vreau sa ma gandesc ca ma intorc acasa si nu e vacanta de vara, ci un camp deschis pentru multe batalii. Dar lasand acest aspect la o parte, sunt inca aici, inca Dumnezeu ma iubeste, desi n-am zis o rugaciune toata saptamana asta mare (si acesta nu, nu este un post religios, nu ma lasati prostiti), iar aventura mea nu e tocmai gata. Nu ma avant sa impartasesc nimic inca, ca sa nu cumva sa va atrag atentia de la Sfintele Sarbatori. Ca, zic si eu, poate unii vi-s mai cu spiritul, cu taierea de miei, si nu vreau sa va pun pe treaba sa ma criticati.

Cu alte cuvinte, n-am mai scris de mult timp, cu alte cuvinte, nici acum nu stiu daca asta se numeste scris, iar cu alte si intr-adevar alte cuvinte, sunt fericita si de abia astept sa pasesc pe acel camp si sa calc cu pasii de dans invatati impreuna cu tine in fantezia asta a mea, toate provocarile care ma asteapta mai darze decat tocurile pantofilor mei, menite sa ma sperie (sau poate doar sa-mi aduca o diploma Cambridge, un permis de conducere si niste note mari) si sa ma sece de putere si de somn.

(We shall meet, and we shall fight, you shall see death, I shall see light. )

Lasă un răspuns

