2 comentarii

Cititorule, te intreb

Toti vorbim despre ceea ce simtim, despre felul in care suntem raniti sentimental sau alte nebunii de acelasi gen. Ceea ce nu-mi amintesc eu sa fi auzit, e ce sau cum faci atunci cand ai un gand sau amintirea unei stari de care nu vrei sa te desparti in ciudata nocivitatii sau inutilitatii ei pentru tine. Cum te faci sa depasesti punctul in care constientizezi ca trebuie sa treci peste ceva si sa iei actiuni concrete in acest sens (?) Cum te convingi ca tot ce ti se intampla e o iluzie si nu doar acea intamplare care din zicala atrage nefericire (?) Si mai mult decat atat, cum sa nu regreti desi ti-ai asumat pe deplin toate consecintele cand ai facut acel pas (?)

2 comments on “Cititorule, te intreb

  1. Totul ţine de puterea interioară. Mi-am pus şi eu cânva aceste întrebări. Soluţia este cred limitarea disecţiei propriilor gânduri. Cu cât le întoarcem pe-o parte şi pe alta cu atât ne macină mai tare.Trrebuie să fii tare şi să nu te laşi pradă decepţiilor, să admiţi că este o chestie trecătoare şi doar prin luptă vei trece peste.

  2. In primul rand,niciodata sa nu regreti ca ai facut cv ce te-a facut fericita odata…In al doilea rand,asta e viata.Daca nu intampinam dificultati de toate categoriile,nu avem experienta si nu putem spune ca am trecut prin viata cu adevarat.Nu uita ca mereu lumina de la capatul tunelului te va indruma spre mai bn:)

Lasă un răspuns

