Lasă un comentariu

I intend to be independently blue

A inceput sa ploua cu tupeu si s-ar putea sa nu se opreasca repede. Asta imi strica planurile. Asta strica de fapt planurile lui. Va trebui sa propun planuri noi. Planurile sunt facute ca sa fie trase in teapa de vreme. E trist.

N-am mai vazut asa stropi mari din vara. Uite ca si fulgera, ba si tuna. Eu am zis ca ploaia asta are tupeu. Si Nina Simone avea tupeu. O invidez. Nu o cunosc. Nu semanam. „Oh Lord, please don’t let me be misunderstood„.

S-a mai luminat un pic, acum picura. Pana la urma poate ca se opreste de tot. Poate nu.

Tu ai incercat vreo data sa scrii un post despre Nina si despre ploaie, ambele in acelasi spatiu virtual? Eu zic ca se potrivesc de minune. Eu zic ca ploaia asta s-ar putea totusi sa lase planul sa se intample. Poate ca ploaia vrea sa fiu sarutata. Doar nu ti-am spus ca are tupeu?!

Haiiiii, bine. Acum nu mai ploua deloc. Pa!

Lasă un răspuns

