3 comentarii

Ultimul lucru din viata ta

Aldous Huxley spunea ca „daca vrei sa traiesti fiecare moment asa cum ti se infatiseaza, trebuie să mori în momentul urmator”. Nimic mai adevarat decat acest lucru. Nu cred ca exista oameni care sa-si traiasca viata ca si cum fiecare zi ar fi cea din urma, pentru simplu fact ca ar fi o nebunie, si in general nu ne place sa fim priviti ca niste specimene abstracte si nelalocul lor pe Pamant.

Eu personal, m-am intrebat de multe ori ce as face daca as sti ca urmeaza sa mor in urmatoarele 24 de ore. Cu cat am inaintat in varsta mi-a fost tot mai greu sa raspund intrebarii, vrand sa fac din ce in ce mai multe. La un moment dat imi doream sa iau primul tren spre mare si sa ma sfarsesc pe plaja. Apoi ma gandeam la toate tarile pe care imi doresc sa le vizitez, si cat de greu mi-ar fi sa-mi aleg o destinatie finala. Mai tarziu incepusem sa ma speriu de ideea de a muri fara sa fi fost indragostita si ma gandeam ca as face ceva in acest sens. Iar acum, acum nu mai stiu ce mi-as dori.

Tu te-ai gandit vreodata la asta? Care ar fi ultimul lucru pe care l-ai face?

3 comments on “Ultimul lucru din viata ta

  1. aş scrie o scrisoare pentru fiul meu, în special, pentru posteritate, în general, prin care să-i încurajez pe oameni să nu se mai teamă de ceea ce li se pare greu şi să se bucure de ceea ce au. aş scrie totul în versuri, cât mai creativ, pentru că lucruri de felul acesta au auzit toţi, dar nimic nu i-a ajutat să creadă…
    bună întrebare! :-)

  2. as spune familiei cat de mult o iubesc si apoi as zbura in spatiu. lucru care nu e prea posibil, dar e cea mai mare dorinta a mea.

  3. acum trebuie sa-ti doresti sa traiesti…acesta ar fi primul si ultimul lucru dorit de fiecare…
    Aldous Huxley este scriitorul meu preferat…as citi orice scris de el…imi place cursivitatea spuselor poate mai mult decat intamplarile redate…
    bine ai poposit pe la „mine”…

Lasă un răspuns

