3 comentarii

Blog de succes

Genul acesta de subiect e extrem de actual si de interes pentru toti cei carora le place sa scrie si nu vor sa ramana anonimi.

Novanity nu e primul blog pe care l-am creat, insa e primul la care m-am decis sa nu renut. Asta nu inseamna ca nu a avut parte de articole sterse si saptamani de ignorare partiala (fara sa postez nimic). Incepand cu 2011 insa, am inceput sa ma dedic mai mult, si incepe incet-incet sa creasca.

Ma gandeam la lucrurile pe care le-am invatat odata cu scrierea acestor jurnale online. Incepand cu corectarea  greselilor groaznice de scriere si continuand cu o oarecare ordine a ideilor, ambele m-au ajutat sa evoluez. Plus ca mi-a stimulat dorinta de cunoastere, astfel incat sa gasesc subiecte despre care sa pot scrie natural si sincer.

Pentru tine ce inseamna si cu ce te ajuta blogul?

3 comments on “Blog de succes

  1. zau ca de „talazz” imi amintesc doar numele; cat despre evolutia postarilor, as zice ca e meritul stilului de viata mult mai animat decat inainte. don’t you think?

  2. […] Cum te-a schimbat pe tine blogul? Cum spuneam si in “Blog de succes”, blogul mi-a dat o oarecare ordine si disciplina si m-a facut poate putin mai responsabila. Pana […]

Lasă un răspuns

