5 comentarii

Cel mai eficient somnifer

In general, daca sunt obosita sau pe punctul de a dormi, cititul la un moment dat imi inchide ochii.

Saptamana asta, bolnava fiind, am dormit cat n-am facut-o niciodata in viata mea: 8-9h noaptea, 2-3h ziua. Seara daca s-a intamplat natural de fiecare data, ziua am adormit cu „Manualul utilizatorului de PC”. Mai am trei examene ECDL (Permis European de Conducere a Computerului) si am incercat sa ma pregatesc. Inutil, nici nu are rost sa spun, dupa a doua pagina, direct somn. In viata mea n-am gasit ceva care sa ma adoarma asa de repede.

Si daca nu termin cu examenele saptamana viitoare, nu stiu cand o sa le mai dau. Le aman deja de atata timp, incat nu imi mai permit asta. Si cu toata convingerea mea, n-am parcurs decat 15 pagini intr-o saptamana de stat acasa. Sublim!

Later edit: Done and done! Imi astept acum diploma/certificatul/whatever. :D

5 comments on “Cel mai eficient somnifer

  1. Probabil… se aduna mai multe. Din pacate cunosc si eu ce inseamna sesiunea… :)

  2. vai eu am picat Modulul 1 =))
    Sincer am fost si eu in situatia ta, in 2 ani nu am facut nimic si m-am apucat in ultimele 3 sapt sa le dau -_-‘ mda. Ai dat acces? E tampit rau ala :))
    incearca sa le inveti in fata pc’ului – le inveti mai usor ;)

    • Access-ul imi da cele mai mari batai de cap, caci nu am lucrat pana acum in el. Pe langa ala mai am modulul 1 si internetul.

      • La modulul 1 te sfatuiesc sa tocesti la greu. Nu sunt logice chestiile alea si nici nu te ajuta absolut deloc mai tarziu. Internetul e usor si la Access am avut si eu aceeasi problema.
        Bafta >:D<

Lasă un răspuns

