Lasă un comentariu

Converse Need!

Dupa cateva zile de cautari intense, mi-am gasit perechea perfecta de Converse.

Dar ca sa-i platesc prin transfer bancar si sa-i aduc in Romania, ma costa 150 de dolari, cand pretul lor e de doar 65. Am fost si prin magazine, si am colindat putin si site-urile romanesti: dar sunt aceleasi 2-3 modele peste tot.

Poate sa-mi spun cineva unde in maretia asta de spatiu online pot sa-mi gasesc si eu niste Converse shoes pe plac, si sa nu ma coste mai mult de 30 de lei transportul?

________________________________________________________________________________

UPDATE

Cum nimeni nu a reactionat in timp util, am dat eu un serach si am gasit:

KickBack (modele putine)

ConverseOnline (doar marimi mari)

MyCloset (preturi mai mari ca in magazine)

Converse (cei mai grozavi)

Daca stiti si alte site-uri, sunt super bine venite.

Lasă un răspuns

