8 comentarii

Random stuff

Uneori cand nu apuc sa mananc dimineata, imi place sa imi iau micul de jun seara tarziu.

Imi plac doar ceaiurile de plante.

Dupa pop-corn trebuie sa mananc o portocala.

Imi plac bijuteriile, dar nu-mi place sa le port.

Cand sunt acasa, stau doar in pijamale.

Am doua oje la fel. Le folosesc alternativ.

Imi sta bine in rosu.

Am breton de la sfarsitul clasei a V-a. (am mai avut si in copilarie)

N-am mai fost la mare de vreo 3-4 ani. Vara aceasta merg sigur.

Vreau sa invat germana si italiana.

Tu?

8 comments on “Random stuff

  1. Și eu stau în pijamale prin casă. :lol:

  2. Si mie-mi sta bine in rosu. Si vreau sa invat rusa si japoneza.

  3. Si eu stau in pijamale prin casa, si de asemenea mananc micul dejun seara. :lol: Si intotdeauna dupa ce mananc dulce, mananc sarat sau invers. :D

  4. Eu mananc micul-dejun atunci cand ma trezesc, adica pe la ora 14;)) Si de pijamale nu mai zic, sunt hainele cele mai confortabile in casa:X

  5. Eu dupa popcorn trebuie sa mananc ciocolata.
    Recordul meu la stat in pijamale prin casa a fost de 4 zile(eram racita si nu aveam motiv sa ies din casa).
    Imi sta bine in rosu desi nu este culoarea predominanta din garderoba.
    Am avut multe stiluri de breton pana sa il descopar pe cel potrivit. :)
    Locuiesc la 2 km de mare.
    Mi-as dori sa invat poloneza. :)

Lasă un răspuns

