5 comentarii

In need for tips

Pe cat de mult nu-mi place dezordinea, pe atat de mult ma caracterizeaza. Astazi imi fac ordine pe birou, maine iar nu voi avea unde sa asez un pix. Si asa e oriunde imi doresc sa fie mereu ordine: dureaza o zi-doua si apoi trebuie sa o iau de la inceput. Doar ca nu o iau, si astfel peste tot se aduna gramezi de carti, harti, haine, genti si multe altele.

Iar chestia asta mi se intampla din doua mari motive:

1. Mereu cand plec undeva sunt nepregatita si in criza de timp. Din acest motiv imi raman haine imprastiate, patul nefacut, sertare deschise si genti pe jos.

2. Sunt lazy.

Incercand sa gasesc o solutie, am descoperit ca cel mai important lucru ar fi sa nu aman ce trebuie facut. Dar cand am incercat sa pun in practica am dat peste marele inconvenient, care ma duce cu gandul la „I’m lazy, do you mind?

Tu cum te organizezi?

5 comments on “In need for tips

  1. Ideea e sa ai „ordine-n dezordine”

  2. De nevoie. :lol:
    Că nu are altcineva face… obiceiurile proaste mor greu.
    Și multă voință, un program bine făcut zilnic (ca să nu faci nimic ăe fugă și să ai timp de toate)… dar nu întotdeauna iese.

  3. […] In plus poti citi: https://novanity.wordpress.com/2011/01/28/in-need-for-tips/ Tags: sistem bazat pe resurse, sistemul economic, solutie criza, zeitgeist in romana, Zeitgeist […]

  4. Cel mai bine e sa iti creezi o autodisciplina cand vine vorba de ordine.La inceput e mai greu, dar pe parcurs, va deveni o rutina zilnica.Good luck!

  5. Mda, nu credeam să găsesc o persoană care să fie în aceeaşi situaţie ca mine. Azi fac curăţenie, şi mâine e la loc. Nu că nu mi-ar fi pe plac să stau în curăţenie, dar sunt şi foarte împrăştiată şi toate cele..

Lasă un răspuns

