7 comentarii

Ultimele filme vazute

In general nu-mi place sa povestesc lucruri care sunt povestite in alta parte mai bine decat as putea eu s-o fac. Asa ca am sa pun o trimitere spre imdb pentru fiecare film, iar eu am sa-mi spun scurt parerea si impresiile pe care mi le-au lasat.

1. Never Let Me Go (2010)

Incep prin a spune ca mi-as fi dorit sa fi citit cartea inainte (autor Kazuo Ishiguro). Filmul este atat de emotionant incat din experientele anterioare, pot spune ca probabil cartea este si mai extraordinara. Firelor sensibile  unele scene le vor umezi ochii, facandu-i melancolici pe ceilalalti. Imi place teribil Carey Mulligan, care a si castigat British Independent Film Award pentru acest rol, precum si un personaj mai putin important in film, jucat de actrita Charlotte Rampling. Subiectul propiu-zis nu-mi surade chiar atat de mult, el tinand de domeniul sciene-fiction si sper eu distopic for ever.

2. Factory Girl (2006)

Film biografic care ilustreaza viata scurta a frumoasei actrite Edie Sedgwick si a lansarii ei de catre faimosul Andy Warhol, care daca nu e atat de cunoscut pentru filmele lui, cu siguranta toata lumea ar trebui sa-i recunoasca pop-art-urile. Celebritatea exploziva a lui Edie, si apoi prapusirea ei iremediabila, mi-e putin cunoscuta. Nu a fost nici prima, nici ultima care aiba un astfel de destin. Asta nu inseamna ca povestea ei nu are farmec, ci din contra personalitatea ei nu plictiseste deloc.

3. Garden State (2004)

Filmul asta e ciudatel. Personajul principal interpretrat de Zach Braff, este aproape enervant de absent si calm pe tot parcursul filmului, dar contrasteaza perfect cu rolul lui Natalie Portman. Ea e vesela, putin excentrica, puerila si amuzanta dand culoare intregii povesti. Ce mi-a super placut si e super subiectiv, e ca aveam impresia ca soundtrack-ul filmului a fost ales din calculatorul meu. Nu mi se intampla niciodata sa cunosc aproape toate melodiile dintr-o astfel de productie, asa ca pentru mine a fost o experienta placuta.

In general nu-mi place sa povestesc lucruri despre care sunt povestite in alta parte mai bine decat as putea eu s-o fac. Asa ca am sa fac o trimitere spre imdb pentru fiecare film, iar eu am sa-mi spun scurt parerea si impresiile pe care mi le-au lasat.1. Never Let Me Go(2010)Incep prin a spune ca mi-as fi dorit sa fi citit cartea inainte (autor Kazuo Ishiguro). Filmul este atat de emotionant incat din experientele anterioare, pot spune ca probabil cartea este si mai extraordinara. Firelor sensibile  unele scene le vor umezi ochii, facandu-i melancolici pe ceilalalti. Imi place teribil Carey Mulligan, care a si castigat British Independent Film Award pentru acest rol, precum si un personaj mai putin important in film, jucat de actrita Charlotte Rampling. Subiectul propiu-zis nu-mi surade chiar atat de mult, el tinand de domeniul sciene-fiction si sper eu distopic for ever.

2. Factory Girl (2006)

Film biografic care ilustreaza viata scurta a frumoasei actrite Edie Sedgwick si a lansarii ei de catre faimosul Andy Warhol, care daca nu e atat de cunoscut pentru filmele lui, cu siguranta toata lumea ar trebui sa-i recunoasca pop-art-urile.Celebritatea exploziva a lui Edie, si apoi prapusirea ei iremediabila, mi-e putin cunoscuta. Nu a fost nici prima, nici ultima care aiba un astfel de destin. Asta nu inseamna ca povestea ei nu are farmec, ci din contra personalitatea ei nu plictiseste deloc.

7 comments on “Ultimele filme vazute

  1. cred ca pana sa apara factory girl putine persoane erau interesate sa vada cine a fost edie sedgwick asa ca desi nu e extraordinar, filmul isi are meritul lui
    eu am vazut de curand un documentar interesant despre warhol
    http://www.imdb.com/title/tt0862644/

  2. Serios?! Tocmai ce-am vazut Never let me go si garden state.

  3. Sincer? Nu chiar. Adica.. sunt filme la care chiar m-am uitat de plictiseala. Un film bun, ca si Australia sau The prestige, n-am mai vazut de mult !

  4. Never let me go m-a fascinat si pe mine. Cartea mai mult decat filmul, recunosc. Dar personajele au facut din film unul reusit.

Lasă un răspuns

