1 comentariu

Spargatorul de nuci

Nu s-a anuntat nimeni online sa ma insoteasca, iar cine s-a anuntat offline nu s-a tinut de cuvant. Asa ca am mers singura, si concluzionez chiar din inceput: Pierderea voastra!

Spectacolul a fost foarte frumos, iar eu m-am indragostit de zambetele lor. Mai mult de atat, nu sunt prea multe de spus, si-a meritat banii. Ce m-a surprins a fost media de varsta a spectatorilor: 70% de la 40-50 in sus, 25% tineri si tinerei si 5% copii. Ah, dar nu ma pot opri aici. Au schimbat o multime de costume, au avut parti care m-au facut sa rad si au fost veseli. Uitandu-ma la ei, mi-am dat seama cat de mult timp imi petrec cu lucruri inutile si cat de mult mi-as dori sa simt mai des bunastare si admiratie. Si bineinteles ca stingerea luminilor, prima aparitie pe scena si mai ales aplauzele m-au facut putin nostalgica la vremurile in care eu insami paseam pe aceasi scena.

[all pictures by me]

Toate acestea fiind spuse, este aproape ora 22 iar eu am maine 3 teste pentru care nu m-am pregatit. De aceea m-am oprit in drum spre casa sa-mi iau o cafea, caci ma astepata o noapte lunga. Dar Alicia Keys ma inspira: „Even when I’m a mess, I still put on a vest, With a S on my chest”

One comment on “Spargatorul de nuci

  1. […] prima oara.  Povestea nu mi-a placut la fel de mult ca experienta mea anterioara de acest gen (Spargatorul de nuci), insa muzica live, costumele extrem de frumoase si multititudinea de dansatori si coregrafii au […]

Lasă un răspuns

