6 comentarii

Wanna be my date?

La sfarsitul celor 17 ani de existenta, reusesc si eu sa merg la primul meu spectacol de balet. Desi mi-am petrecut toata copilaria si inceputul adolescentei in bratele gimnasticii, am stiu mereu ca alta este chemarea mea. Si cum sansa n-am avut-o, am ramas doar cu admiratia nemuritoare, pe care o voi manifesta din plin in 18 ianuarie. Asa ca Arad, hai la teatru sa-i vedem pe tinerii din Cluj intr-o poveste cum nu se poate mai frumoasa, „Spargatorul de nuci”. (more info here)

sursa foto

Si daca bilet am deja, am nevoie de cineva sa ma insoteasca, de unde si intrebarea din titlu. Si ca sa nu fac ceva si mai publicitar sau chiar de alta natura din post-ul aceasta, ma opresc aici. :)

6 comments on “Wanna be my date?

  1. Am dori sa preluam acest articol ca prezentare/ invitatie la evenimentul la care faci referire pentru blogul nostru de stiri socio-culturale.
    Te rugam sa confirmi/ infirmi aceasta posibilitate.

    Multumim mult,
    WWMP News

  2. Era evident.
    Multumim mult Anca,
    WWMP News

  3. sper sa gasesti cu cine sa mergi. am facut si eu gimnastica si balet cat am fost mica, dar mai mult asa… sa fac cate putin din toate. in realitate mi`a placut dansul sportiv. si nici eu nu am putut continua..
    asa ca sper sa gasesti cu cine sa te duci si sa scrii aici cat de frumos a fost :D

  4. Heey, ce frumos! Mult succes! Sunt sigura ca o sa te bucuri din plin de seara respectiva :) cu sau fara partener..

  5. buna Anca…………. acuma am înțeles din ce motiva ți-a plăcut filmulețul ………. toți cei care au practicat sau practică așa ceva admiră chestia asta :)! Apropo, frumos blog……. bravo!!!!!!!!

Lasă un răspuns

