4 comentarii

One more favorite guy

As putea incepe cu diverse prostii, dar as suna naiva. Desi stiam de The Honorary Title, nu l-am ascultat niciodata pe Jarrod Gorbel intr-o astfel de maniera. Se pare ca le-am gasit concurenta lui Chris Martin (Coldplay) , Fran Healy (Travis),  Ola Klüft (The Perishers), Anthony Caleb Followill (Kings of Leon) si Brandon Flowers (The Killers).

Asta e muzica care acum imi face inima sa bata, iar candva imi va aduce aminte de adolescenta. Ei sunt my favorite guys si nu conteaza cat timp trece fara sa ii ascult, atunci cand o fac ma regasesc inevitabil. Tie iti plac? Sau ai pe altcineva care te face sa tresari?

4 comments on “One more favorite guy

  1. Staind- Outside

    Imi place si de Jarrod Gorbel… Thanks pentru melodie!

  2. Da! El! http://www.youtube.com/watch?v=5JNdvh2anoc&feature=feedu si nici macar nu stiu cine e ! E frumossss si are o voce incantatoare.

Lasă un răspuns

