17 comentarii

An nou

O sa-mi pun un zambet pe fata, o sa-mi dau ochii cu lac sa luceasca si o sa-mi scriu un post-it cu „Aici e fericire”. O sa citesc o carte-doua despre energii fantastice si buna-dispozitie si poate intr-un sfarsit o sa-mi cumpar „Al doilea sex”. La fel de bine ar fi daca as reciti amintirile alea, ale unei fete cuminti care stau pe lista mea „to-do” de vreo jumatate de an.

Si ca sa trec si la lucruri serioase, in 2011 o sa dau Cambridge-ul si obligatoriu o sa-l iau, o sa incep un curs de gemana, o sa merg intr-o tara pe care n-am mai vizitat-o, and last but not least,  o sa implinesc 18 ani si voi sarbatori la Roma.

Tu? Planuri marete? Post-it-uri „Aici e fericire”? Nimic?

__________________________________________________________________________________

Alicia Keys – A Woman’s Worth


17 comments on “An nou

  1. Imi plce blogul tau, simplu si interesant. Sa ai tot ce iti doresti in 2011. Iti multumesc ca ai vizitat umilul meu blog. Bafta in tot ce faci.

  2. si eu dau cambridge-ul!succes!(la aman2)

  3. Hm!Pai.. noroc in ceea ce vrei sa faci.Eu una nu am asa planuri marete, defapt nici nu stiu ce se poate ivi si nu sunt obisnuita sa-mi fac planuri.Mai bine atunci, mai aproape.

  4. @Anca si atat: Mersi. Am experimentat si eu „strategia” asta fara planuri cu ani in urma; nu mi-a suras. Dar e adevarat, multe se intampla fara sa te fi gandit la ele. :)

  5. Bafta multa in ceea ce iti propui!:-)

  6. Hehe… nu am mai fost de ceva timp pe aici.
    Eu mi-am scris dorinta pe news la rubrica-mi specifica. Imi plac gandurile tale copilas si sper sa ti se implineasca. Astept post-ul cu „18 ani la Roma!” nu de alta dar era ultimul de pe lista ta de „to-do”.

    Mut succes in anul nou!

  7. Multa bafta in tot ceea ce vrei sa realizezi.

  8. un an nou mai bun! sa ti se-mplineasca toate!
    numai bine!

  9. I wish you furfill all your New year’s resolutions and many more. Life is unexpected, you never know with what it could surprise you next!

    p.s. glad you where my first blog reader, as I only made it yesterday!

  10. Ai planuri mari pentru 2011, vad. Mult succes ! Succes cu Cambridge si distractie placuta la Roma . Poate faci un post in care sa ne arati cateva poze de pe.acolo .
    Hugs .

  11. Mersi frumos! Doar sa treaca iarna, sa-si intre primavara in drepturi, si o sa se intampla si aia. Succes si tie!

  12. Bafta cu cambridge-ul ala…eu m-am razgandit chiar inainte de a ma inscrie, aveam banii, aveam tot, cand dau sa intru in sediul Biritish Council….pac….ma luat asa un fior ca n-am mai intrat…e pe bune faza :(

    Eu….vreau doar sa iau bacul :( cu note mari

Lasă un răspuns

