Lasă un comentariu

Letting go

De cateva zile am inceput sa ma gandesc la sfarsitul anului care se aproprie atat de dureros. Nu fac nicio referire la revelion, sau la sarbatori (apropo de asta iau in considerare varianta de a nu-mi mai pierde vremea cu imbodobitul unui brad artificial care nu mai inseamna nimic) si cu aceasta paranteza lunga am pierdut sirul ideii.

Anul acesta a fost unul extraordinar. Desi prematur, incep usor sa-i dau drumul, sa-l las sa se risipeasca ca pe la sfarsitul lui decembrie, o noua viziune sa aiba unde sa-si sadeasca radacini. Nu stiu daca am spus-o si aici, sau doar cu alte ocazii, dar imi plac inceputurile. Inceputul pentru mine inseamna entuziasm si provocare mai mult decat orice, apoi speranta, energie si pozitivism. Ar fi placut ca aceste sentimente sa nu se risipeasca atat de repede. Chiar si asa, fie si pe termen scurt, ma bucur de intensitatea lor.

Lasă un răspuns

