1 comentariu

Atunci cand ma intreb

E teribil!

I: Ce ai vrea sa spui despre viata ta peste 10 ani?

R: Peste 10 ani voi avea 27 de ani. Acum 10 ani aveam 7.  Si sa raspund la intrebarea asta e o prostie. Farmecul prezent-viitor nu consta in prezumtii care sa se implinesca, ci in vise marunte si nedeclarate in bratele carora te trezesti intr-o zi, cand nimic special nu ar fi trebuit sa se intample. Iar asta suna foarte bine, pacat insa ca nu sunt in totalitate de acord cu proprile-mi vorbe. Cum ar trebui sa stiu care e vocea eului meu si care sunt reflexile ideilor pe care le aud in jurul meu cand doua ganduri mi se bat cap in cap?

Cunoasterea de sine e un proces anevoios. Necesita timp, energie, resurse, experiente, cunostiinte, comunicare si probabil multe, multe idile. Si ce e mai rau, este faptul ca ma complac si nu vreau sa recunosc. Si daca inca mai incerci sa gasesti o idee principala in toate cuvintele mele insiruite aici, fa-o in continuare. Poate tu esti mai inzestrat si poti sa-mi zici si mie ce am vrut de fapt sa spun.

One comment on “Atunci cand ma intreb

  1. Farmecul prezent-viitor nu consta in prezumtii care sa se implinesca, ci in vise marunte si nedeclarate in bratele carora te trezesti intr-o zi, cand nimic special nu ar fi trebuit sa se intample.

    Ăsta-i un citat ce merită păstrat :D

Lasă un răspuns

