3 comentarii

Back from Vienna

Am ajuns azi noapte acasa, ca in 24 de ore sa plec din nou la drum.

Viena am gasit-o intr-o febra acerba a cumparaturilor, dat fiind perioada reducerilor. Dupa ore intregi de plimbat prin magazine, am reusit sa-mi incarc si eu mainile cu diverse achizitii, cum am de altfel ocazia sa fac de fiecare data.

Dar lasand aceasta activitate atat de obositoare la o parte, mi-am petrecut mult timp in Schonbrunn, care se intampla sa fie foarte aproape de locul in care imi petrec eu sederile la Viena. L-am cutreierat in lung si lat, am si alergat acolo, si implicit am lenevit pe iarba cu o carte-n mana.

Alte obiective turistice pe care le-am vazut si revazut au fost Stephansdom, Palatul Hofburg, Piata Maria-Theresien , Burgtheatre, Parlamentul, Primaria (unde am prins un festival de jazz – muzica live extraordinara) si Volksgarten.

Desi am trecut deja de a 10a mea deplasare la Viena, mai am foarte multe de vazut. Cu toate acestea, un lucru e clar, si anume ca e foarte greu sa te plictisesti de un astfel de oras. Oportunitatile sunt numeroase; fie ca te gandesti sa mananci sau bei ceva, ca vrei sa te plimbi sau sau sa faci miscare, fie ca vrei un eveniment la care sa participi, sau doar sa te relaxezi, Viena are nu un loc ci foarte multe in care tu poti sa gasesti ce cautai si sa te simti bine.

Aici te poti exprima cat de excentric vrei tu, si nu te vei simti absurd. Cumva chiar orasul (si ma refer implicit si la locuitori) te impinge si te provoaca sa fi nonconformist. Aici, toata lumea e tanara, si nu se limiteaza din cauza unui numar de ani. Strazile sunt pline de oameni care au trecut de 50-60 ani, dar care traiesc la fel ca la 40. Si exemple ar putea continua la infinit.

Iar acum cateva poze, restul, ca de obicei, pe deviantart.

3 comments on “Back from Vienna

  1. Da…
    Cu adevărat Vienna ..e Vienna :D
    Poţi face orice vrei.
    Şi oraşul e drăguţ…dar ciudat pentru mine,cel puţin.

  2. Ce anume ti se pare ciudat? :)

  3. Arhitectura..
    Şi mai e atât de sucit…Mă rog,ca oricare oraş străin defapt :D

Lasă un răspuns

