Lasă un comentariu

Una, alta

Sunt de luni seara in Viena si totul e minunat. Pana acum am avut parte de o experienta activa, gen plimbari pe jos si pe bicicleta, alergat si workout-uri in aer liber, insa de maine se anunta si alte activitati. Samabata voi merge la strand sa inot si sa-mi recuperz bronzul pierdut in saptamanile ploioase in Romania, duminica ma asteapta o croaziera pe Dunare cu destinatia Bratislava, iar de luni din nou hai-hui pe strazile Vienei, probabil inca o tura de cumparaturi si cine stie ce propuneri mi se mai fac.

Sederea mea aici mi-a adus mai mult decat lucrurile scrise mai sus. In urma unui schimb de mail-uri, m-a lovit o oportunitate extraordinara, care imi va schimba planurile pentru aceasta vara. Si ca sa nu o mai lungesc, ieri am trimis un application form pentru a youth exchange in Olanda. Detaliile ar fi de prisos in caz ca nu sunt acceptata, asa ca urmeaza sa mai stau pe jar cateva zile pana sa primesc mail-ul cu pricina, si eventual sa revin. Chiar si asa, eu sunt mai mult decat incantata ca am ocazia cel putin sa iau in considerare o astfel de experienta.

Pana una alta, va las fara poze, fara nimic (caci mi-am uitat cablul de date acasa), iar eu merg sa ma alatur ‘alergatorilor’.

Cu speranta ca ce urmeaza sa spun e corect, Ich wünsche Ihnen einen schönen Abend! Tschüss! :)

Lasă un răspuns

