Lasă un comentariu

Am fost la Coldplace – tribute to Coldplay

E aproape 4 dimineata si oficial am fost -cat de aproape posibil as fi putut ajunge de Coldplay-. Concertul tribute to Coldplay, al tipilor de la Coldplace a fost mai mult decat ma asteptam. Concertand in fata a 20-25 de persoane (sa fi fost mai multe?) au interpretat unele dintre cele mai cunoscute melodii ale formatiei londoneze. Pacat ca atmosfera s-a destins abia spre sfarsit, lucru care insa i-a facut pe cei de la Coldplace sa ne mai incante cu inca trei melodii. Finalul a fost intr-adevar memorabil si imortalizat de fiecare dintre noi care am fost acolo, sunt sigura.

Totodata, neasteptat fapt, nu s-a mai platit intrarea. Pacat de slaba publictate si promovare a concertului. Trupa merita vazuta si ascultata de mult mai multi. Ma bucur ca eu am fost acolo.

Later edit (video)

Lasă un răspuns

