Lasă un comentariu

Scurte insemnari

Maine imi dau a doua teza, care va fi la romana, si pentru care, precum si la cea anterioara, la matematica, nu m-am pregatit. Problema cea mare a fost si este ca imi lipsesc pagini intregi din caiete, si mai mult decat atat, nu-mi mai amintesc cand am lipsit sau sub ce pretex.

N-am mai scris de mult timp ceva, desi am vrut s-o fac de multe ori. Probabil nu as fi facut-o nici astazi, insa am ajuns la un nivel critic de rezistenta, si trebuie sa ma eliberez.

E o zi superba, de abia astept sa ies din casa, voi merge le teatru. Asta va fi a treia piesa pe anul acesta, si probabil si ultima.

Vineri seara am fost la concert Suie Paparude, si a fost foarte tare. De mult nu m-am mai simtit atat de bine. De fapt, a fost chiar o experienta noua pentru mine, caci nu am mai fost la un concert intr-o astfel de ambianta, gen Flex.

Acum ca mi-am amintit, n-am mai scris de mult si pentru ca am avut probleme cu calculatoarele, ceea ce ma duce la urmatorul lucru pe care vreau sa-l subliniez, si anume ce am mai citit luna aceasta. Si in ordinea lor, e vorba de „Jurnalul unui geniu”, „Fetele rele obtin tot ce vor, fetele bune nu pierd nimic„, „Ea si el”, „Femei celebre pe divan”, „Clopotul de sticla” (careia vreau sa-i fac si o recenzie), iar acum am inceput „Jurnalul unei fete greu de multumit”, respectiv „Notre-dame de Paris”. In alta ordine de idei, mi-am propus sa citesc 1600 de pagini in 12 zile, ceea ce inseamna in jur de 130 de pagini pe zi. Ar fi frumos sa-mi reuseasca.

Si inchei aici, urandu-va o duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

