2 comentarii

Inutilitati si Salvador Dali

Multi dintre voi probabil mergeti pana joi la scoala, in timp ce norocosii cu stea in frunte ca si mine, de astazi au intrat in vacanta. Si cum n-am scris un post substantial de ceva vreme, n-o s-o fac nici acum.

Luna martie mi-a adus cateva experiente noi si esentiale care au dat aripi unei omizi din interiorul meu. Acum pot sa zbor cat vreau si unde vreau, nu insa fara a-mi asuma faptul ca aripile mele se vor rupe iar eu voi cadea irevocabil intr-o mocirla maronie cu miros de primavara.

Si ca sa termin cu toate aceste metafore inutile, well, nu mai am nimic de spus. Citesc Jurnalul unui geniu de Salvador Dali si ma minunez de cat de mandru si vanitos a fost omul acesta. Cumva il invidiez, cumva era artist si asta spune totul despre el.

Si gata! inchei un post aiurea care probabil va fi sters la un moment dat, si va las totodata cu cateva dintre picturile mele preferate de-ale lui Dali.

2 comments on “Inutilitati si Salvador Dali

  1. […] extras, Jurnalul unui geniu, salvador dali Nu ma pot abtine sa nu reproduc fragmentul asta din Jurnalul unui geniu de care vi-am mai vorbit. Pe mine m-a facut sa zambesc. Asta e intr-adevar un alt mod de a privi […]

  2. […] nici acum. Luna martie mi-a adus cateva experiente noi si esentiale care au dat aripi unei […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: Dali, Inutilitati, Salvador « Nouă români au fost răniţi […]

Lasă un răspuns

