2 comentarii

Niciodata iubi

Urasc oamenii slabi, sa-i vad cat de nefericiti sunt cand li se spun vorbe aiurea, neadevaruri si aberatii. Injura-ma, bate-ti joc de mine, spune-mi ca sunt degeaba, caci eu voi striga numele Tatalui si-l voi intreba de ce nu te-a crutat.

Fiecare insulta pe care mi-o adresezi ma face mai puternica pentru ca imi spui toate lucrurile care NU sunt. Cu fiecare idotienie scoasa din gura ta si adresata mie, ma inalt deasupra ta si te calc in picioare. Te spulber sub pasii mei, iar resturile din tine le transform intr-o bucatica de piatra pe care o asez intr-un puzzle ce vrea sa fie inima mea.

Asadar, continua sa-mi spui ce vrei. Ajuta-ma  sa-mi sporesc indiferenta ucigatoare si ajuta-ma sa-mi maresc si intaresc inima de piatra. Ajuta-ma sa nu mai cred in nimic, sa devin insumi enervarea si nemultumirea, sa ma consum precum o tigara aprinsa si sa ma transform in scrum.

Voi ramane mereu absenta la vorbele tale, si toti se vor minuna de puterea mea. Vor vedea in mine cea mai razboinica persoana din viata lor. Ma vor slavi pentru curajul meu de a le infrunta vorbele si imi vor incarca albumele de amintiri cu cuvinte de admiratie. Ma vor… , insa niciodata iubi.

Pentru ca zidul pe care mi-l crez din cauza ta, cel care ma injosesti, imi va sta mereu in calea celor carora vor incerca sa vada ceva mai mult in mine. Ma voi crispa de fiecare data cand cineva va incerca sa-mi sparga apararea si sa-mi atace acea carne mica si rosie, care se zbate sa ma tina in viata. Pentru ca mor de frica sa ma raneasca, sa ma faca sa plang, sa ma dezamageasca.

Astfel, devin ostatica mea proprie, o inima sangerie stransa in niste pereti grosi de piatra, care bate cuprinsa de rutina si nu de altceva. O statuie in viata, a carei respiratii nu o auzi si pe care nu te temi sa o lasi noapte in furtuna, pentru ca stii ca ea nu va simti nimic. Iar cand va veni soarele, te vei duce sa o admiri, constient insa ca niciodata nu o vei putea iubi…

2 comments on “Niciodata iubi

  1. Din intamplare azi am dat peste gandurile tale si m-au facut sa zambesc…..sa ma gandesc cat de copila esti …si sa regret ca anii au trecut si nu mai sunt ca tine…. asta ca sa pastrez un pic din lirica cuvintelor tale…

    Intr-o alta ordine de idei:

    CE VREI SA FII?……ce iti doresti deja stii poate nu foarte clar… dar stii. Iti este doar putina frica sa te maturizezi cu adevarat…. adica sa te hotarasti sa faci ce iti pace indiferent de parerile celorlalti si cat de profitabil e sau nu …. daca alceva nu vrei sa fii.

    DRAGOSTEA….IUBIREA o vei gasi cand nu o vei vrea si cand nu o vei cauta cu atata ardoare… adica la momentul potrivit….pana atunci e primavara… incepe sa fie cald si e adevarat ca e greu sa fii singura pe strazi… dar e zumzet si paharul e pe jumatate plin… asa ca zimbind plec din lumea ta…si bucurate de tot ce poti sa simti asa cum simti si nu te opri din scris… :)

  2. Oricine ai fi, iti multumesc.

Lasă un răspuns

