Lasă un comentariu

My heart turned black and then the sky turned gray!

Ma chinui de zeci de minute sa-mi adun gandurile intr-o postare si nu reusesc. Imi contrazic propriile idei, sterg si rescriu aceleasi cuvinte sau raman cu fraze neincheiate in timp ce gandurile imi zboara care cum. O fi ceva boala? Nu cred.

Spun ca am atatea idei, insa oricat m-as stradui parca nu pot sa le asez intr-o forma demna. Si unde o sa ajung daca tocmai am scris „nu pot”? Nicaieri.

Dar eu vreau sa ajung oriunde, oricum. Vreau sa fac tot ce mi-am propus si mai ales toate lucrurile la care am renuntat deja. Vreau un tel, un scop, un vis. Vreau sa cred atat de mult in ceva, incat sa-mi smulga lacrimi de durere, sa nu ma lase sa dorm noaptea. Am nevoie de ceva, un stimul groaznic care sa ma trezeasca la realitate, ceva care sa-mi scuture simturile latente, sa-mi faca spume la gura daca e nevoie, dar sa ma trezesca pentru numele lui Dumnezeu! Sa ma trezesca! M-am saturat sa dorm, sa las totul sa treaca pe langa mine ca si cum as mai aveam o mie de ani, cand eu am doar ziua de azi. Simt ca devin invizibila, ma scufund intr-un vid nenorocit fara scapare. Nu mai stiu incotro sa ma indrept, nu mai stiu cine sunt sau cine am fost, nu mai stiu nimic…

______________________________________________________________

Port toate gandurile asta de atatea vreme incat nici nu stiu daca confesiunea asta o sa mi ajute la ceva, dar ce mai conteaza? The dark can’t get any darker. I used to sing this song thinking about someone else. Today i scream it in my face:

„Don’t you tell me, what you think is right!
(When you’re living in the shadows)”

Lasă un răspuns

