1 comentariu

Vacanta

Vroiam sa scriu ceva inainte sa plec, insa de abia mi-am deschis ochii, e clar prea dimineata. Totusi …

Da, plec la munte. No more city, nu more internet, no more some bullshits i don’t want to talk about. Sper sa ma deconectez  de toate astea si sa vin de acolo fresh si neracita. :)

Mai mult de atat nici nu pot sa stau aici, caci bineinteles ca bagajul meu nu e gata in totalitate. Ma gandesc chiar ca ar fi bine sa-mi schimb o geanta, mai am o gramada de pus si cateva de cumparat, si doar o ora la dispozitie in care trebuie sa ma si imbrac si pregatesc. Sper sa nu uit nimic si mai ales sa nu ajung sa fug stresata dintr-o parte in alta fiind in intarziere. De obicei asa fac si nu stiu sincer de ce ar fi altfel acum. In fine…

Voi reveni.

One comment on “Vacanta

  1. Distractie placuta Anca :D

Lasă un răspuns

