1 comentariu

Carte de necitit

O fi o problema cu mine de nu am inteles esenta care face din „O femeie” de Peter Esterhazy o capodopera, sau poate o fi ca am citit-o pe apucate, prin tramvai, prin pauze, nu stiu. Asa zisa carte are pagini putine, foarte albe, si capitole, daca le pot spune asa, de lungimea catorva randuri pana la 2 pagini jumate. Toate incep cu „O femeie” si sunt numerotate in paranteza de la 1 la 97. Ele descriu femei bineintels, femei de diferite profesii, de diferite nationalitati, cu diferite apucaturi etc.

Daca o vedeti, eu va recomand sa nu faceti ca mine, si sa o ignorati. (Cred ca urmeaza sa citesc o alte porcarie, insa ii dau o sansa daca tot am inceput-o. Odata terminata asta, cu siguranta ma reintorc la clasici.)

One comment on “Carte de necitit

  1. carti moderne, stiu si eu? :lol:

Lasă un răspuns

