1 comentariu

Jumatate de Romanie

Imi pare rau ca am trecut prin atatea orase, insa doar pe cateva am avut ocazia sa le descoper.  Timisoara si Oradea, de exemplu, doua orase atat de aproape, nu pot sa spun ca le cunosc, desi am trecut de multe ori prin ele.

Apoi din seria oraselor in care am vizitat cel putin o atractie turistica, se numara: Cluj, Sibiu, Brasov, Sighisoara, Constanta, Alba Iulia, Ramnicu Valcea, Curtea de Arges (probabil si altele pe care nu mi le mai amintesc).

Iar acum din seria oraselor a caror strazi le-am parcurs (mai mult sau mai putin): Deva, Targu Jiu, Targoviste, Bucuresti, Botosani, Petrosani.

Curioasa sa vad ce inseamna toate astea pe harta Romaniei, m-am jucat un pic, si am conturat cu negru drumurile pe care am fost. Sper ca in fiecare an sa am ocazia sa mai conturez o particica, si intr-o zi sa pot spune toata Romania si nu jumatate de Romanie.

(Click pentru marire)

One comment on “Jumatate de Romanie

  1. eh,hai ca e peste jumate :))

Lasă un răspuns

