5 comentarii

Hallo Wien! [decembrie 2009]

Nu am mai scris de mult si bine as face sa ma mai usurez de ceva ganduri.

Va scriu de la Polul Nord, oh glumesc, de la Viena, unde e un ger de ingheata pietrele. Cu aceasta expresie vreau sa spun -7, – 8 Grade, temperatura ok pentru multi dintre voi poate, dar pentru mine nu. Sunt aici de joi, maine seara plec, deci revin acasa in a noastra prea frumoasa tara, in al meu Arad care sper sa ma astepte cu o temperatura pozitiva.  Daca va intrebati ce-am facut eu toata saptamana asta in Viena,  foarte simplu, am tremurat de frig. De doua ori in Schonbrunn, de doua ori la cumparaturi si o data in centru. Schonbrunn-ul e  acoperit in cea mai mare parte de o plapuma de zapada, centrul Vienei a plin de decoratiuni superbe de Craciun iar magazinele sunt pline de romani. Ce altceva mai vreti sa stiti?

De cum am venit mi-am luat in primire cadoul de Craciun: Ipod Shuffle g3. E incredbil de mic, voiceover-ul e tare si misto de folosit. Si daca tot am adus vorba de cadouri am mai primit bani si o bratara, niste lumanari adorabile si e posibil sa mai primesc ceva bani. Bani astia chiar sunt niste cadouri neinspirate. Dar daca ai de a face cu niste persoane parealele in arta de a face cadouri (caci uneori chiar este o arta) mai bine sa iti poti alege ce vrei, nu? Dar voi? Primiti in loc de cadouri bani?

5 comments on “Hallo Wien! [decembrie 2009]

  1. Si eu ce ar trebui sa raspund? Eu nu primesc cadouri, deci nici bani :))
    A fost ziua mea si nu am primit decat un fular pe care, daca l-as vinde, nu scot 30 de lei; cateva mesaje cu zero valoare materiala si un pulover a carui valoare e de, probabil, 25 lei. De Craciun n-am primit nimic special, nimic de povestit nepotilor sau de dat generatiilor urmatoare.
    So be happy ca ai inghetat in Austria si te-ai dezghetat in Romania – macar ai primit un iPod.

  2. Scuze de nesimtire. Am uitat sa iti multumesc pentru comentariu si pentru cuvintele cvasi-complimente >:D<

  3. Lol,n-as oferi bani ca cadou niciodata. (cacofonia e voita,da? :D ) N-am mare inspiratie cand vine vorba de cadouri,da’ o pereche de sosete acolo tot ma pricep sa cumpar. :D

  4. Ok, dar tu nu primesti, n-ai primit?

  5. Bani sub forma de cadou? Niciodata. :)

Lasă un răspuns

