4 comentarii

Da-ti-mi vara-napoi!

Acum la inceput de iarna eu vreau vara-napoi. Vreau zilele lungi si calde, ploile spontane, ciripitul pasarelelor dimineata devreme si cantecul greierilor noaptea tarziu. Vreau sa imbrac rochii vaporoase, sa mananc inghetata si sa ma aseze undeva pe iarba sub mangaierea fierbinte a soarelui. Vreau sa-mi inrosesc degetele cu capsuni mult prea coapte, sa pozez norii cu chip de fete si sa ies afara cu parul umed fara sa-mi fie teama ca ma voi raci. Vreau nisip si mare, vreau vacanta si calatorit, vreau sa treaca odata iarna asta care nici macar n-a venit.

Si daca nu v-am convins, va rog, va implor…da-ti vara-napoi!

4 comments on “Da-ti-mi vara-napoi!

  1. in 7 luni ti-o fac eu cadou :)

  2. Cristi,provoca-te-as la duel! Vorbesc eu cu Mosu’ si iti garantez ca in 5 zile Anca va avea parte de vara mult dorita pentru a face nebunii.Sau ma rog,ce vrea ea sa faca.La ea sa fie vara si la restul iarna,care e un anotimp kul.
    In concluzie,am castigat.Nu meriti sa-mi porti numele. :D

  3. Dar n-ai castigat nimic inca, caci eu nu mi-am primit vara.

  4. Mai ai rabdare pana pe 25 decembrie.S-ar putea totusi ca mosul sa uite ca deh,e si el batran.Am auzit ca si bea.

Lasă un răspuns

