1 comentariu

Justin Timberlake – actorul

Primul film pe care l-am vazut cu unicul si minunatul J.T. a fost The Love Guru (2008). O porcarie, insa cu ceva nume mari si anume pe langa mai sus mentionatul, Jessica Alba si Meagan Good. In filmul aceasta, J. al nostru e un jucator de hockey dotat (sub centura, i mean) cu un look caraghios. Filmul in sine vrea sa fie o comedie, insa mie mi se pare ca a iesit o porcarie. Si am facut si o rima.

Al doilea film pe care l-am vazut a fost The Open Road (2009). Aparut anul aceasta, pare a fi cea mai bunut. J. de data asta e un tanar romantic, naiv si initial jucator de baseball. Apoi vrea sa devina scriitor si sa se casatoreasca cu o ea, dar nu aflam daca aceste lucruri se implinesc caci filmul ne lasa cu ochii in soare.

Si in sfarsit cel de-al treilea film vazut, cel mai vechi, Alpha Dog (2006). Tatuat de numa, de data aceasta J. vrea sa fie a bad guy. Filmul cica ar fi inspirat din fapte reale insa mie mi se pare nereusit si fake. Nu inteleg cum credeau ca il pot pune pe Justin in postura asta.

Astfel spus, nu mi-au placut filmele cu J.T. In primul rand nu mi se pare ca ar fi tipul care sa faca pe bufonul sau din contra tipul baiatului rau. Cred ca m-am amuzat mai mult cand l-am auzit pe J. cu vocea lui subtire de fata spunand „yo bitch” decat atunci cand dansa in chiloti in The Love Guru. Chiar nu cred ca i se potrivesc rolurile acestea. In The Open Road mai e cum e, insa tot nu pare real a fi that mommy’s shy boy care sa-si exprime sentimente printre lacrimi.

Parerea mea ar fi ca ar trebui sa ramana la rolurile din videoclipuri pe care le executa cum trebuie, si care i se potrivesc. Ma intreb acum daca intr-adevar e doar parerea mea sau ce se intampla tinand cont ca baiatul continua sa apara mai episodic, mai principal..

Anyway, pentru muzica si dans, respect man, but, give up on acting.

One comment on “Justin Timberlake – actorul

  1. am vazut doar Alpha Dog si, sincer sa fiu, nu ma asteptam sa imi placa: a jucat corect, nu excelent, dar e bine pt un rol de debut – mai degraba rol lui era de „the good guy from the bad guys” daca intelegi ceva :P – oricum filmul e foarte bun, cu o actiune chinuitoare cand intrevezi finalul

Lasă un răspuns

