4 comentarii

Ma inviti la ceai

Tea_by_NadyaSMa gandeam de ceva vreme..ce-ar fi sa ma inviti la un ceai sau chiar la un latte? Promit ca in cel de-al doilea caz am sa ma abtin de la grimase cand voi simti gustul de cafea si iti voi spune ca e delicios. Iar daca ma vei chema la un ceai voi comanda unul aromat cu multa lamaie si fara indulcitor. Cu siguranta imediat vei observa latura mea acra si vei spune probabil ca e de la lamaia necoapta pe care tipa de la bar mi-a strecutat-o in ceasca ca pe un afrodisiac. Ca sa iti sustin teoria eu voi zambi mult si timid si ma voi asigura ca te-am privit in ochi de exact 101 ori. Vei recunoaste pe loc ca in privirea mea e ceva ce tu n-ai mai intalnit pana atunci. Te vei chinui sa-mi explici ce  anume simti dar iti va fi imposibil. Ca sa treci peste moment, imi vei lua mana de pe ceasca calda de ceai si o vei tine intr-a ta fara sa-mi mai spui nimic. Ar trece asa cateva momente iar apoi am incepe din nou sa vorbim vrute si nevrute. Cand va fi timpul sa plecam va trebui sa insisti 2 minute ca sa-mi platesti si mie consumatia dar desigur nu vei considera asta indaratnicie ci poate flirt.

Cand vom iesi afara ma vei lua din nou de mana si ne vom indrepta prin noaptea rece spre casa. Va urma sa ne despartim la un moment dat, insa pana atunci tu ma vei face sa rad povestindu-mi diverse intamplari si ma vei intreba de cateva ori daca nu cumva mi-e frig, palma mea ramanand rece si chiar insensibila fata de a ta.

In sfarsit, la despartire, ne vom spune unul altuia cat de bine ne-am simtit, ma vei saruta pe obrajii reci si-mi vei spune sa am grija. As ajunge apoi acasa, m-as inchide in camera, as da drumul la muzica si as sari din loc in loc, fericita. Dupa aceasta as adormi zambind si as visa un elefant…opa, ma scuzati. Te-as visa pe tine si mirosul acru-aromat de ceai…

4 comments on “Ma inviti la ceai

  1. un elefant,se legana.. :))

  2. da, la asta ma refeream.

  3. ooo da..siii vi la o ciocolata,pardon. ceai?:))

  4. Io, ce viata sanatoasa duc unii. Sa visezi e misto, sa traiesti e si mai misto.

Lasă un răspuns

