Lasă un comentariu

Killing me softly

As vrea sa fiu ok cu asta, sa nu ma deranjeze. Ar fi minunat daca sentimentele nu s-ar sprijini unele pe altele astfel incat dezamagirea pe care mi-ai produs-o sa nu se transforme in tristete iar intr-un final in ura. Nu vreau sa te urasc chiar de asta te urasc pentru ca nu te pot urî. Joc de cuvinte sau nu, eu asa simt. Am apelat la tine pentru ca aveam nevoie de suport, aveam nevoie sa-mi spui ca tu crezi in mine…el asa facea. Dar nu-l vroiam pe el, vroiam pe cine mult mai aproape…

Poate e vina mea, poate intr-adevar nu sunt asa de stralucita, dar nici macar nu vroiam sa afirmi asta. Vroiam doar sa crezi in mine…oare am cerut prea mult? Sau poate nu am stiut sa cer…

Imi pare rau.

Later edit: „nici un om nu poate reuşi dacă altcineva nu crede în succesul lui”.

Lasă un răspuns

