Lasă un comentariu

Maine incepe

Ah..astazi am trecut prin doua stari care nu prea au nimic in comun: am plans si am dansat radiind de fericire. Parca ma pregatesc de un party si nu de inceputul scolii.

In urma cu cateva saptamani priveam inceputul acesta cu ingrijorare. Ma gandeam  la toate lucrurile care mi le-am propus si daca voi reusi sa le implinesc. Astazi in schimb, sunt foarte increzatoare. Nici nu simt nevoia sa impresionez maine (stiti sentimentul) defapt nu-mi pasa deloc ce vor crede despre mine.  Un singur lucru o sa-mi fie greu de marti (ca maine e lejer) sa ma trezesc dimineata.

Va las cu ceva inedit (cel putin pentru mine) si anume mesaj cu urari de nou an scolar (stiti, ca atunci cand te pui in 24 decembrie si selectezi toata agenda telefonului dand send mesajului: „Mos Craciun nu exista!”)

Asadar, here it comes. „Un nou inceput ne asteapta…un an scolar in care sa speram ca vom fi mai buni, mai intelegatori.Va doresc un an scolar plin de impliniri!

Lasă un răspuns

