Lasă un comentariu

Goodbye summer

goodbye_summer_by_cloud_roomMereu ma trezesc la sfarsit de vara intr-o stare complect diferita decat la inceput. Cat se poate de normal. Insa nu inteleg de ce, desi acum 2 saptamani imi doream cu disperare  sa vina toamna si sa simt si eu putina racoare, astazi cand bate la usa (cel putin teoretic) imi pare rau dupa vara.

Si pentru ca acest anotimp este un eveniment atat de important pentru noi astia inca prin scoli se vedem ce am facut eu vara asta.

Am iesit din tara de 2 ori. Am fost la Viena 3 saptamani, iar altadata o zi in Budapesta.

Dupa cum v-am informat am facut acel roadtrip in cadrul caruia mi-am vizitat si rudele, plus ca m-am intalnit cu un prieten cu care chat-uiesc de 2 ani jumate.

Legat de oras…am fost intr-o cafenea in care nu mai intrasem si am mers la un concert. Iar alte iesiri..well a fost doar una, cea de vineri, cand am mers la Timisoara.

Cu alte cuvinte sunt multumita de vara mea. Si parca o astept deja cu nerabdare si pe urmatoarea. Pana una alta am sa ma bucur de toamna care mereu imi trezeste sentimentul primei zile de scoala, de care imi inchipui ca nu voi scapa vreo data. De obicei daca nu ploua e innorat, ud pe jos si foarte frig. Dar apropo de asta a mai auzit cineva ca e posibil ca scoala sa nu incepa pe 14 septembrie ci pe 28?

Lasă un răspuns

